Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Ребић најавио да ће поједини шалтери за издавање докумената бити отворени и током празника
ActionsРебић најавио да ће поједини шалтери за издавање докумената бити отворени и током празника
Директор полиције Владимир Ребић најавио је да ће грађани и за време ускршњих и првомајских празника моћи да затраже издавање документа на шалтерима Управе за управне послове у Љермонтовој улици, као и да ће шалтери у згради СИВ-а 3 у Улици Омладинских бригада радити за пријем захтева за издавање пасоша у петак, суботу и понедељак у периоду од 7.30 до 15.30 часова.
„Решили смо да поједини шалтери буду отворени и током празника, имајући у виду да сваког дана на територији Београда у просеку око 11.000 грађана дође на шалтере Управе за управне послове, због издавања и преузимања различитих докумената, пасоша, личних карата, уверења о држављанству, возачких дозвола, пријава боравишта и пребивалишта. Похвалио бих службенике Министарства унутрашњих послова који свакодневно напорно и вредно раде како би грађани у што краћем року добили своја документа. Такође, и велики број грађана који живе и раде ван Републике Србије имаће могућност да приликом доласка у земљу током празника изврше замену докумената“ истакао је директор Ребић приликом посете шалтер сала у згради СИВ 3.
Ребић је рекао да је од почетка године, на територији Републике Србије, поднето око 300.000 захтева за издавање путних исправа,
„С обзиром да су биометријски пасоши почели да се издају 2008. године, а због истека важења, очекује се да ће до краја године око милион грађана поднети захтев за издавање пасоша“ објаснио је Ребић.
Такође,он је нагласио да је у појединим полицијским станицама на територији Србије дупло, односно тродупло повећан број захтева. Примера ради, у Полицијској управи за град Београд, у марту прошле године примљено је 9.855 захтева за издавање путних исправа, док је у марту ове године тај број износио око 30.000 захтева.
„У наредном периоду повећаћемо капацитете и људство, а све у циљу да побољшамо услуге и прилагодимо се потребама грађана. Министарство унутрашњих послова, у сарадњи са Канцеларијом за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије, омогућило је грађанима да закажу термин за издавање пасоша, личних карата, уверења о пребивалишту и продужетак регистрације за технички преглед путем портала Е-управа 60 дана унапред“ рекао је Ребић.
Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Брзи линкови
ActionsБрзи линкови
- Влада Републике Србије
- Документи грађана
- Притужбе на рад полиције
- Пријава имовног стања
- Пријава корупције у МУП-у
- Информатор о раду Министарства унутрашњих послова Републике Србије
- Апликација ЧЕЛИК - читач електронске личне карте
- Стање на граничним прелазима
- Родна равноправност
- Поглавља 23 и 24
- eУслуге МУП-а
- CERT RFC 2350
- Локације камера МУП-а у Београду