Arhiva

Donacija alkometara Upravi saobraćajne policije

05.08.2016.
Vožnja u alkoholisanom stanju je jedan od najvažnijih problema bezbednosti saobraćaja, a edukativnom kampanjom „Kad pijem, ne vozim", koju zajedno sprovode MUP Srbije i Apatinska pivara, već devet godina, učinjen je značajan pomak na polju prevencije u ovoj oblasti...

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Vladan Nikolić i generalni direktor Apatinske pivare Dragan Radivojević ocenili su danas da je vožnja u alkoholisanom stanju jedan od najvažnijih problema bezbednosti saobraćaja i da je edukativnom kampanjom „Kad pijem, ne vozim", koju zajedno sprovode već devet godina, učinjen značajan pomak na polju prevencije u ovoj oblasti.

"Evidentno je da se broj vozača koji upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola polako smanjuje, a naročito onih koji se odluče da vozilom upravljaju u stanju teške, veoma teške ili potpune alkoholisanosti", rekao je Vladan Nikolić na konferenciji za novinare povodom donacije 26 alkometara Apatinske pivare Upravi saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova.

Nikolić je izneo i podatak da je tokom 2015. godine više od 55.000 vozača isključeno iz saobraćaja zbog upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola, a u prvih sedam meseci ove oko 30.000 vozača. "To dokazuje da je kampanja "Kad pijem, ne vozim" neophodna i da je zato potrebno nastaviti saradnju i narednih godina", istakao je Nikolić i zahvalio se Apatinskoj pivari na donaciji alkometara i na devet godina izuzetno uspešne saradnje u cilju poboljšanja stanja bezbednosti saobraćaja.

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije podsetio je na podatak da je 1. oktobra 2015. godine pokrenuta procedura koja podrazumeva da svaka kontrola vozača, odnosno vozila, uključuje i obavezno alkotestiranje. "Da bismo to sproveli na pravi način, za efikasno i pravovremeno otkrivanje prekršaja neophodna je dobra opremljenost saobraćajne policije. Upravo zato nam je ova donacija posebno značajna", naglasio je on i napomenuo da je takođe važna, kako edukacija vozača, tako i podizanje svesti naših građana o štetnosti upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola, čemu dorinosi i kampanja "Kad pijem, ne vozim".

"Ova kampanja, koju svake godine sprovodimo sa Apatinskom pivarom, posebno tokom Dragačevskog sabora trubača u Guči i Bir Festa u Beogradu, predstavlja pravi primer društveno odgovornog ponašanja i odgovornosti uopšte", rekao je Nikolić i napomenuo da će saobraćajna policija i u narednom periodu nastaviti doslednu primenu svih zakonskih mera i ovlašćenja u cilju suzbijanja upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola.

Ove godine, povodom 260 godina postojanja Apatinska pivara je, u okviru tradicionalne edukativne kampanje „Kad pijem, ne vozim“ donirala 26 alkometara Upravi saobraćajne policije, simbolično po jedan za svaku deceniju postojanja.

Kao i svakom do sada, i današnjom donacijom nastavljamo da doprinosimo boljoj bezbednosti na putevima. Devetu godinu zaredom, u susret velikim letnjim manifestacijama, Dragačevskom saboru trubača u Guči i Bir festu, Apatinska pivara ovom donacijom radi na podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Nadamo se da će svih 95 alkometara najsavremenije generacije, koliko smo ukupno donirali za ovih devet godina, pomoći saobraćajnoj policiji u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju“, rekao je Dragan Radivojević, generalni direktor Apatinske pivare.