Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова почеће са радом 11. маја 2020. године
ActionsШалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова почеће са радом 11. маја 2020. године
Број: 342/20
10. 5. 2020. године
Шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама, на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докуменaта и обавити друге послове из надлежности МУП-а почеће са радом сутра, 11. маја 2020. године.
Грађани ће на шалтерима полицијских управа и станица моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта грађана, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа.
Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.
Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената.
У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.
Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.
Пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл drzavljanstvalk.odsekuup@mup.gov.rs.
Такође, од понедељка 11. маја, Управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18.30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл- адресу upravazastrance@mup.gov.rs.
Министарство унутрашњих послова истиче да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите.
Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Брзи линкови
ActionsБрзи линкови
- Влада Републике Србије
- Документи грађана
- Притужбе на рад полиције
- Пријава имовног стања
- Пријава корупције у МУП-у
- Информатор о раду Министарства унутрашњих послова Републике Србије
- Апликација ЧЕЛИК - читач електронске личне карте
- Стање на граничним прелазима
- Родна равноправност
- Поглавља 23 и 24
- eУслуге МУП-а
- CERT RFC 2350
- Локације камера МУП-а у Београду